De Hofland Flower Group is marktleider in kwalitatieve snij kalanchoës en freesia’s en snij kalanchoës en freesia’s merken en concepten. Daarom is de Hofland Flower Group ook met regelmaat te vinden in de media. Daarnaast kijken wij altijd naar wat in de wereld van snij kalanchoës en freesia’s gaande is en welke relevantie dit heeft voor de consument en iedereen die betrokken is in de zakelijke keten.
Recent heeft Hofland Freesia haar naam en huisstijl aangepast in de Hofland Flower Group. Hiermee markeert de familie Hofland een nieuwe generatie van het bedrijf. Vooral door het kweken en vermarkten van de kalanchoë snijbloemen. Maar ook door het verder uitbouwen van haar leiderschap.
De Hofland Flower Group introduceert Ezy snij kalanchoë, misschien wel de makkelijkste bloem op aarde. IJzersterk, heeft nauwelijks water nodig en bloeit hij op elke plek in het huis. Daarnaast heeft hij mooie donkergroene stelen, intens kleurige blaadjes en een zeer lange bloeiperiode. De Ezy snij kalanchoë is vanaf nu in vele soorten bij de Hofland Flower Group beschikbaar.
Op 2 september 2018 heeft de eerste Vogue Flower Market plaatsgevonden in de tuinen van het Rijksmuseum in Amsterdam. Voor de aankleding van merken op dit event, zoals bijvoorbeeld Hugo Boss, mocht de Hofland Flower Group diverse freesia’s leveren.
De geur van de Freesia opnieuw ontdekken, door onze verpakkingsspecialist Van Iperen. Dit artikel is geplaatst in VIP 2 van 2016.
Freesia’s staan bekend om hun geur. Gek genoeg zijn er weinig freesiakwekers die van deze bloemeigenschap een unique selling point maken. Daar komt nu verandering in: de Hofland Flower Group introduceert binnen haar Freesia Finest productlijn: Natural Fragrance.
Recent is de entree van ons bedrijf aangekleed. Bij bezoek van ons bedrijf kunnen we hiermee een select sortiment tonen. Uiteraard kunt u ook de aantrekkelijke geur van ons product beleven.
Wij willen iedereen bedanken die ons bezocht hebben tijdens de Trade Fair. Mochten er vragen en/of opmerkingen hebben horen wij dit graag.
In januari is er in Het Hele Westland een artikel verschenen. In dit artikel wordt Marinus geïnterviewd.
Laat je inspireren met Freesia`s door dit filmpje van Flowerfactor.
Met Hofland Freesia zijn we samenwerking aangegaan met Flowerfactor. Met deze samenwerking willen we inspiraties geven wat er allemaal mogelijk is met ons product. Op de website van Flowerfactor zijn nog meer inspiratie filmpjes te vinden.
Onlangs is Jacco Strating van het vakblad ‘Kas Magazine’ op bezoek geweest bij Hofland Freesia. Naast een leuk interview met Erik Hofland zijn er mooie foto’s gemaakt van het kantoor en de kassen. Het geeft een goede indruk van de essentie van Hofland Freesia.
Hofland Freesia uit Maasdijk heeft haar eigen merk Freesia Finest geïntroduceerd. Met Freesia Finest richt Hofland Freesia zich op retailers, detaillisten en out-of-home in Europa, Nordics en Rusland. De eerste introductie heeft plaatsgevonden met met Freesia Finest Blooming Selection op de veilingen van Naaldwijk en Aalsmeer.